.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است. ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است.(ادامه)
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تحرک کم، دریافت کالری بالا، استرس زیاد و خواب ناکافی در افزایش وزن موثر هستند. دو عامل جلوگیری از چاقی
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تحرک کم، دریافت کالری بالا، استرس زیاد و خواب ناکافی در افزایش وزن موثر هستند.(ادامه)
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است.(ادامه)
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد. دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند. آیا کبد چرب قابل‌درمان است؟
کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند.(ادامه)
ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند. آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند.(ادامه)
آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
رئیس انجمن مطالعات کبدی ایران گفت: بیماری هپاتیت سی در اکثر موارد بی علامت است و با آزمایش مشخص می‌شود. هپاتیت سی در آستانه ریشه‌کنی در کشور
رئیس انجمن مطالعات کبدی ایران گفت: بیماری هپاتیت سی در اکثر موارد بی علامت است و با آزمایش مشخص می‌شود.(ادامه)
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت. آرش میراحمدی درگذشت
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است . با «کبد چرب» چه کنیم؟
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است .(ادامه)
ایسنا نوشت: تحقیق جدیدی توسط ینگ سان و همکارانش از بانک زیستی انگلستان، ارتباط بین مصرف برخی نوشیدنی‌ها و خطر ابتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی را نشان داده است. نوشیدنی که کبد چرب را به ارمغان می‌آورد
ایسنا نوشت: تحقیق جدیدی توسط ینگ سان و همکارانش از بانک زیستی انگلستان، ارتباط بین مصرف برخی نوشیدنی‌ها و خطر ابتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی را نشان داده است.(ادامه)
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد این گیاه با بوی بد بدن و سرطان مقابله می کند
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد(ادامه)
کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود. میوه‌هایی که دوستدار کبد شما هستند
کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود.(ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در توییتر از درگذشت پدر خود خبر داد. «حسین زمان» خواننده پاپ درگذشت
ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در توییتر از درگذشت پدر خود خبر داد.(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از بستری شدن ۸ فرد مشکوک به بیماری تب شالیزار در این شهرستان خبر داد. بستری ۸ فرد مشکوک به تب شالیزار در بابل
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از بستری شدن ۸ فرد مشکوک به بیماری تب شالیزار در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند. با این ۷ علامت حتما به پزشک مراجعه کنید!
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند.(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان. مضرات عسل برای نوزادان
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان.(ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد. راه‌ درمان "کبد چرب" چیست؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد.(ادامه)
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد. علامت بیماری کبد روی دست
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.